Minusta

Kun työelämässä saavutettu kokemusperäinen tieto yhdistyy koulutuksen kautta opittuun, ollaan sellaisen osaamisen äärellä, jota ei opita koulun penkillä.

Olen Terhi Loimuneva, Loimu Communicares -yrityksen perustaja, kulttuuriantropologi, sisällöntuottaja ja viestinnän ammattilainen.

Tarjoan lisäarvoa markkinointiviestintään tuomalla sisältöihin syvyyttä, sävyjä ja tarinoita. Sukeltamalla syvemmälle ihmiseen luodaan kiinnostavaa ja aitoa viestiä, joka herättää tunteita.

Strateginen osaaminen ja laaja perspektiivi ovat vahvuuksiani. Minulle on tärkeää hahmottaa asiakkaani kokonaistilanne ja todelliset tarpeet.

Yhdistämällä monipuolisen osaamisen, ihmislähtöisyyden, kulttuurin tuntemuksen sekä markkinoinnin ja viestinnän osaamisen voin auttaa sinua erottumaan!

Oma kuva
Laadukkaimmat sisällöt syntyvät siellä missä osaamiseen yhdistyy ymmärrystä.

Humanistista näkökulmaa markkinointiin

Olen koulutukseltani humanisti eli ihmistieteilijä. Omaan näkökulmaa ja ymmärrystä ihmiseen. Taustani auttaa tulkitsemaan ja välittämään kulttuurisia viestejä ja merkityksiä.

Minulle on tärkeää toimia äänenä sellaisille asioille, tuotteille, palveluille joiden takana voin aidosti seistä. Pyrin liiketoimintani kautta tuottamaan myös merkityksellisiä sisältöjä ja lisäämään tietoisuutta.

Olen työskennellyt vuosia luovan kentän johtotehtävissä vastaten mm. organisaatioiden taloudesta, hallinnosta ja kehittämisestä sekä HR:stä ja rekry-prosesseista. Olen toiminut myös freelance journalistina, joten omaan monipuolista substanssiosaamista markkinointiviestintää laajemmaltakin alueelta.

Ota yhteyttä, niin kartoitetaan tilanteesi ja katsotaan miten voisin olla avuksi!

Minulle on tärkeää tuottaa sisältöjä tai toimia äänenä asioille, jotka eivät ole ristiriidassa
Kestävän kehityksen globaalin ohjelman, Agenda2030,
tavoitteiden 10 ja 16 kanssa.

Tavoite 10:
Vähentää eriarvoisuutta maiden sisällä ja niiden välillä. Edistää vuoteen 2030 mennessä kaikkien sosiaalista, taloudellista ja poliittista osallistumista ja kannustaa siihen iästä, sukupuolesta, vammaisuudesta, rodusta, etnisyydestä, alkuperästä, uskonnosta tai taloudellisesta tai muusta asemasta riippumatta. Taata yhtäläiset mahdollisuudet ja vähentää eriarvoista kohtelua muun muassa poistamalla syrjinnän mahdollistavat lait, politiikat ja käytännöt sekä edistämällä asianmukaista lainsäädäntöä, politiikkoja ja toimenpiteitä sekä tasa-arvoa.

Tavoite 16:
Edistää rauhanomaisia yhteiskuntia.

Lue lisää Agenda2030 tavoitteista täältä. Pyrin tuottamaan myös sellaista vaikuttavaa sisältöä, joka osaltaan konkreettisesti tukee näiden tavoitteiden toteutumista.

https://kestavakehitys.fi/agenda-2030
Logo, jossa loimuavan liekin sisällä podcast mikrofoni. Alla yrityksen nimi, Loimu Communicares. Ja yrityksen slogan: Syvyyttä ja sävyjä sisältöihin.